Növekedési hormon maximalizálása természetes úton? Igen!

Szerző enproteinem admin 2019. 04. 28. 0 Hozzászólás

A tesztoszteron mellett a másik nagyon közismert anabolikus hormonunk az emberi növekedési hormont (vagy angol nevének rövidítése után HGH-t). Ha optimális a szintje, akkor hozzájárul:

  • jobb testzsír/izomtömeg arány: növeli a zsírmentes tömeget és az izomerőt, segít, hogy a zsír gyorsabb léptekkel szaladjon le a hasadról
  • jobb állóképesség
  • jobb regeneráció. fiatalító hatású
  • erősebb immunrendszer
  • Egyszóval lehetővé teszi az intenzív edzéseket és a megfelelő testösszetételt!

Szóval összegezve a hatását elmondhatjuk, hogy egy jó kis anabolikus hormonról van szó, így mesterséges változatát nem csoda, hogy sok sportoló és külsőségekre valamit adó celeb használja… Mi most kissé más vonalon fogjuk megközelíteni a dolgot: egy mellékhatásoktól mentesebb, olcsóbb és természetes utakat próbálunk Nektek megmutatni, amivel a szervezeted saját növekedési hormontermelését optimalizálhatjátok!

Az edzés

A kutatások azt találták, hogy a súlyzós edzés terén mindenképp a nagy súlyokkal és alacsonyabb ismétlési számokkal végrehajtott gyakorlatok váltottak ki nagyobb hormonális reakciót – szemben a magas ismétlésszámú, kisebb súllyal végzett munkával. Fontos, hogy az edzések ne legyenek túl hosszúak, próbáld meg az egy órát ne túllépni a konkrét izommunkát tekintve, mivel a növekvő edzéshosszal a növekedési hormon szint csökken.

Étkezés

A növekedési hormon egyik kiváltó faktora az éhezés (alacsony vércukorszint) – amire sok átmeneti böjtöléses diéta lett kiélezve. A mostanában népszerű böjtölési technikákban is a reggeli elhagyásával próbálják meghosszabbítani a magas növekedési hormon szint jelenlétét – ha egészségügyi okok nem hátráltatnak, és bírod az éhezést, akkor ezt érdemes kihasználni!

Alvás

Fontos tudnunk, hogy a növekedési hormon főként "éjjeli" hormon, termelődése erősen függ az alvástól. Nagyon fontos a pihentető, mély, 7-8 órás alvás – igen, nem mindenki engedheti meg, de kétségtelen, hogya növekedési hormonnak ez fog kedvezni. Ha rosszul alszol, akkor vannak természetes táplálékkiegészítők, melyek a mély alvást segítik elő, így közvetett módon járulnak hozzá a szervezet növekedési hormon kiválasztásának javulásához. Ilyenek például a melatonin, GABA, triptofán, ZMA, illetve bizonyos gyógynövénykészítmények is.

Táplálékkiegészítők

A szervezet saját növekedési hormon termelését leginkább az arginin, az ornitin és a lizin aminosavak megfelelő arányával szokták fokozni. Fontos kiemelni, hogy a növekedési hormon fokozó készítmények segítségével nem viszünk be hormonokat szervezetünkbe, így a használatuk nem vezet a hormonális egyensúly felborulásához, nem okoz más olyan hírhedt mellékhatásokat, mint amelyeket a hormontartalmú készítményekről olvashattál!

 

Leave a Comment