A legegyszerűbb szálkásító étrend férfiaknak

Szerző enproteinem admin 2019. 04. 07. 0 Hozzászólás

Vagy azért, mert nem vagyunk a kulináris világ hősei, és a konyhába is csak a turmixunk összekeverése végett járunk… vagy mert elfoglaltak vagyunk – a lényeg, hogy nem akarunk a sütéssel-főzéssel sok időt elpepecselni… ellenben tisztán étkezni, lehetőleg olcsón és otthoni alapokból igen. Nos, nem lehetetlen!

A következő nagyjából 2000 kalóriás étrended olyan férfiaknak terveztük, akik rendszeresen sportolnak, van rajtuk némi izom, és a maradék zsírtól akarnak megszabadulni!

Reggeli: 50 g zabpehely + 1 adag Myprotein fehérje + 2-3 dl növényi tej – ezeket a legjobb, ha előző este összekevered, és állni hagyod. Szuperül megszívja magát a szab, és nagyon finom, krémes állagú lesz a reggelid!

Tízórai: 1 kicsi banán, 1 db MyBar Oats and Whey                                                

Ebéd: 1 teljes kiőrlésű tortilla + 1 evőkanál light krémsajttal – 50 gramm csirkemell sonkával és 50 gramm sajttal töltve – mellé zöldségek – előre elkészített tortilla lapot szinte bárhol beszerezhetsz, törekedj a teljes kiőrlésű „Vollkorn” feliratra. Ha mégis van némi konyhai lélekjelenléted, egy 5 perces művelettel a fentieket összesütheted, de nyersen is finom! Tortilla helyett természetesen minden fehérliszt mentes kenyér megteszi – 60 grammnyi adaggal számolva!  

Desszertnek itt is bevihetsz egy MyBar Oats and Whey szeletet – arra figyelj, ha a diétád utolsó fázisában vagy, akkor őt hagyd el, és helyette inkább már egy fehérje turmix-al tudd le a desszerted!

Uzsonna: 1 doboz cottage cheese, fél zacskó puffasztott rizs, mellé zöldségek, az ízlésedre bízva. Puffasztott rizs helyett a sok helyen kapható rozsos lapkenyér (Finn Crips) is mehet, 50 gramm adaggal!

Edzés után: 30 g Impact Whey fehérje + glutamin – mivel szálkásítunk, így szénhidrátok helyett ezzel az aminosavval segítjük a glikogén raktáraink feltöltését.

Vacsora: 250 gramm zsírszegény túró 1 evőkanál mogyoróvajjal és bogyós gyümölccsel elkeverve

Plusz kiegészítések: ez egy tipikusan olyan étrend, ami a sietős hétközapokra lett tervezve – és azt akarjuk vele megmutatni, hogy tényleg az idő, és a konyhai ügyesség sem lehet kifogás a tiszta étkezésnek.

Időspórolás, ha előre kiszámolod és megveszed ezekből a heti adagod, így minden este nagyjából 10 percet (se) kell eltöltened az elpakolásukkal.

Mellette természetesen a minimum 3-4 liter folyadék kötelező – amit nyugodtan ízesíthetsz BCAA-val: nemcsak az izomzatod védi, hanem kicsit energizál és a leucin tartalma miatt az éhséged is csökkenti!

Leave a Comment