5 tipp, amivel felgyorsíthatod a szálkásítást!

Szerző enproteinem admin 2019. 03. 24. 0 Hozzászólás

Lassan már tényleg vészesen a nyárias idő előtt állunk – és akik a szezon elején szeretnének villantani – de van még mit lepucolni, azok fogadják meg – és ugye alkalmazzák is - ezt az 5 tanácsot!

 

Végezz heti 2 alkalommal intervallum kardiót!

Egy intenzív, összetett izomcsoportokat megdolgoztató intervallumos kardió edzésterv elvégzésekor az "utóégető" hatása révén összességében több zsírt küld el a süllyesztőben, mintha a futópadon vándorolnál naphosszat. A legjobb zsírégető mozgásforma tehát ha eddig csak monoton aerob edzéseket toltál, ezt a mozgásformát nehogy kihagyd!

 

Ne engedd át magad a kis súly-nagy ismétlésnek… továbbra is csak keményen!

A csökkent terhelés nem fog adni elegendő ingert az izomtömeg megtartására… Csak úgy tudod fenntartani az izomtömeget, ha próbálod tartani azt a terhelést, amit a diéta előtt nyomtál – és ugye a nagyobb izomtömeg, jobb anyagcsere, gyorsabb fogyás!

 

Legyél kemény, kezd keményen a napot…

…vagyis nagy levegő és told le az éhségűző „csodaszert”: 1 evőkanál útifűmaghéj citromos vízben vagy BCAA-ban feloldva. Nem jó, nem finom, ha sokat szöszölsz még össze is sűrűsödik… de iszonyat jól tompítja az éhséget, ami diétában KELL.

 

Iktass be időszakos böjtöt!

A módszer manapság nem újdonság, nagyons okan élnek ebben a rendben: x időkeret van evésre és Y koplalásra. Nyílván a koplalós időszakot kell felhúzni, ha fogyni akarsz. A legelterjedtebb a 16 órás éhezős szakasz, ami után 8 óráig tudod bevinni a szükséges diétás menüd. Egy-egy ilyen napot iktass be, ha beállt a fogyás, megmondjuk miért. A böjtölés fő előnye, hogy a szervezet ilyenkor áttér a zsírraktárak felhasználására, hogy biztosítsa a szükséges energiát — valamint impulzusszerűen növekedési hormont termel. Az eredmény az izomtömeg megőrzése, valamint a kalóriamegvonás miatt fogyás a zsírszövetből. Akinek ez beválik, az simán egyre több nap is így étkezhet!

 

Végül! A diéta elég fakír dolog, tudjuk jól… ezért vannak bizonyos táplálékkiegészítők, amik segítenek könynebbé tenni ilyenkor a sorod. 3 dolog kell, és ez minden szálkásítás alapja:

Egy finom, jutalom fehérje – a Myprotein Impact whey tejsavója finom és krémes, ráadásul minimális szénhidrát és zsírtartalmával tökéletes a diétához.

Egy BCAA por – nagyon jól elkeverhető vízben, és üdítően frissít, energizál edzéseken – segít megtartani az izomzatot és tompítja az éhséget.

Egy energizáló zsírégető – ami kicsit felpiszkálja a bealudt anyagcserét, és erőt ad, hogy a fentieket kivitelezd!

Leave a Comment