Proteines zab palacsinta, a legjobb reggeli a testépítő férfiaknak

Szerző enproteinem admin 2019. 03. 10. 0 Hozzászólás

Zabos palacsinta a sportos férfiak legjobb reggelije. Nem kell hozzá sok idő vagy nagy őstehetség, hogy elkészítsd!

Az első kérdés az, hogy MIÉRT a zab az alapja?

Rengeteg rostot tartalmaz: a rostok megfelelő bevitele jó hatással van a koleszterinszintre és az emésztésre egyaránt.

Lassú, egyenletes felszívódású szénhidrát forrás. A rostok elnyújtják a szénhidrát felszívódást, ezáltal mérsékelik az inzulin emelkedést. Az inzulin extrém kiugrásának elkerülése pedig nemcsak a testsúlycsökkentés, de az egészségmegőrzés szempontjából sem elhanyagolandó.

Teltségérzetet okoz, így segítve elő a diétát. Mivel a rostok vizet vesznek fel, ezáltal nő a térfogatuk és teltségérzetet keltenek – illetve mivel folyamatosan tartja a vércukorszintet, emiatt nagyon jól kordában tartja az éhség érzetet.

A zabpehely (növényhez mérten) magas fehérje tartalommal rendelkezik - sőt a fontosabb aminosavakból is arányaiban nagy mennyiséget tartalmaz!

Nem drága, ahhoz képest, hogy mennyi mindenre jó, és milyen hasznos táplálék! A tápkieg és a kondibérlet mellé igazán felüdülés ezzel spórolni, flancos lisztek helyett!

Kitűnő alternatíva liszt helyett a palacsinta készítéshez!

Ha zablisztet használsz, akkor az kábé az eredeti kiköpött hasonmása, de házilag darálttal is összeáll a történet – de ebben az esetben kissé vastagabb, ámde annál laktatóbb palacsintákat kapsz!

Hozzávalók a 2-3 palacsintához:

60 g apróra darált zabpehely vagy zabpehelyliszt

1 db egész tojás

1,5 dl növényi tej

Elkészítés: a tojást és a tejet összekeverjük majd hozzáadjuk a zabpelyhet. A serpenyőt felmelegítjük, majd lassú tűzön mindkét felét megsütjük.

A töltelék pedig Impact Whey fehérjével kikevert túrókrém legyen.

Láthatod, a reggeli tökéletes makrotápanyagokkal rendelkezik: összetett és rostdús szénhidrát, mely biztosítja az energiát és a jóllakottságot, illetve az esti katabolikus folyamatok után bő lesz fehérjében is, amiről a túró és a protein gondoskodik.

A palacsintákat amúgy 3-4 szeres mennyiségben is lesütheted, mert a hűtőben pár napig eláll, illetve kis zacskóban le is fagyaszthatod, és bármikor előkaphatod, mert pillanatok alatt felmelegszik!

Ez a recept szálkásításnál is megállja a helyét, de ha tömeget növelsz, akkor a plusz zsírbevitelt is letudva egy nagy kanál 100%-os mogyoróvajjal is nyakon öntheted! Mivel a Myprotein mogyoróvaja CSAK tisztán a mogyorót tartalmazza, így egészséges, és semmilyen hozzáadott felesleges anyagot nem viszel be vele – így akár még a csemetédnek is adhatsz belőle!

Leave a Comment