A legegyszerűbb szálkásító étrend férfiaknak

Szerző enproteinem admin 2019. 02. 17. 0 Hozzászólás

Lassan itt van már a tavasz a kanyarban, ahonnan már csak pár lépés az, hogy lekerülnek a tél nyomait eddig gondosan takaró ruhadarbok. Igen, jól érzed, most van aza pillanat, amikor még nem késő elkezdened a diétát. Mielőtt belebonyolódnál a kifogásgyártásba, eláruljuk: nem kell.

A világ legegyszerűbb, legkönnyebben követhető, elkészíthető és variálható étrendjét hoztuk el Neked.

A bevásárló lista egyelemei – mennyiségük a fizikai adotságodtól függnek (később erről!)

  • 250 g-os zsírszegény túró
  • csirkemell filé
  • Myprotein Impact Whey fehérje
  • barna vagy basmati rizs – vagy bulgur
  • zabpehely
  • idényzöldség és gyümölcs vagy zacsis vegyeszöldség
  • Myprotein mogyoróvaj
  • édesítő, fűszerek

A menü:                                                                                                                                              

Reggel: 125 g túrót (vagyis egy dobozt lefelezel) + 20 g fehérje + édesítővel és kis vízzel kikevered – mellé 50 g zabpehely, vízben megfőzve

Tízórai: gyümölcsök, egy adag fehérje

Ebéd: 2-3 részre osztva: 400 g csirkemell - fűszerezed, kisütöd. Mellé rizs vagy bulgur (150-200 gramm) és vegyes zöldség. Ezt oszd szét 2-3 részre, ahogy jól esik. Ha magas a kalóriaigényed (90 kiló feletti súly, aktív életmód), akkor plusz zsírszegény mozzarellával növeld a fehérjemennyiséget.

Ezzel kihúzod estig.

Az uccsó kaja a reggeli maradéka: maradék dobozos túró másik fele és ugyanúgy 20 g protein. Itt mehet egy evőkanál mogyoróvaj. Jót tesz az anyagcserének, és kell a „jó” olajbevitel. Nem utolsó soron laktat, így nem fogsz éjjel felkelve éhesen a hűtő körül randalírozni.

A diéta működni fog, ha:

- nem zabálsz mellé…ofkorsz

Leave a Comment