TELJESÍTMÉNY FOKOZÓK

Szerző enproteinem admin 2018. 02. 25. 0 Hozzászólás

TELJESÍTMÉNY FOKOZÓK

 

Valljuk be, nincs mindig kedvünk és erőnk egy brutális edzéshez. Nem pöröghetünk mindig 110 százalékon. Nem mindig van a testünk-lelkünk ott, ahol kéne… De! Hogy egy edzés se menjen kárba, ahhoz hogy a legpocsékabb napon is az az erő, a vér és a kedv megtöltse a tested minden porcikáját, a Myprotein számos izgalmas edzés előtti teljesítménynövelőt és azok kombinációját kínálja!

 

 Ezekben a teljesítménynövelő termékekben többnyire megállíthatatlan energiát adó béta-alanin, az agyunkat és minden porcikánkat az edzésre hangoló koffeint és taurint, valamint a pumpáltságot, a telt izmokat adó nitrogén-oxid fokozókat találunk meg - melyek garantáltan megadják a kedvet, hogy minden edzésen kihozd magadból azt a bizonyos maximumot!

 

Bővebben!

Béta alanin: ha a jobb állóképesség a cél!

 

A Béta-alanin megvédi az izomzatot a savasodástól – használatával a fáradságérzet és az anaerob küszöb is kitolódik, így javítja az állóképességet, és a hosszabb, magasabb intenzitású munkavégzést.

 

NO fokozók: Citrullin–malát és az arginin – a bedurranásért és az izomfejlődésért

 

A nitrogén-oxid a véráramlás serkentésével fokozza az erezettséget és az izmok bedurranását is. A nitrogén-oxid fokozók javítják a keringést és a szövetekhez szállított oxigén és tápanyagok mértékét. A használt kiegészítők (kreatin, aminosavak) is gyorsabban és hatékonyabban érik el a megdolgozott izmokat, ezáltal fokozható az izom regenerációja, növekedése.

 

Kreatin: az erőért!

A kreatinról tudományosan bizonyított, hogy növeli a fizikai teljesítményt rövid, sorozatos, nagy intenzitású mozgás során. Így magában vagy az energizáló komplexekben szinte mindig jelen van, ha az erőről van szó!

 

L-Karnitin: a kalsszikus energizáló zsírégető

 

Az L-Karnitin elsősoron a zsírégető hatása miatt ismeretes, de talán kevésbé köztudott, de az L-karnitin szív- és érrendszer működést javítja, valamint a regenerációs szerepe sem utolsó.

 

Koffein és társai

 

A koffein a központi idegrendszert és az anyagcserét is stimulálja, így nagyszerű kis kiegészítő a fáradságérzet csökkentésére!

 

A taurin, a tirozin és a koffein egymás hatását kiegészítve és felerősítve egy ütős kombinációt alkotva energizálnak, javítják a koncentráló képességet és segítik a testsúlycsökkentést.

 

Végül! Vitaminok és ásványi anyagok – például a C-Vitamin, a D-vitamin, a B6, B12, Tiamin, és niacin, ami hozzájárul a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez, hogy újra készen állhass egy szuper edzésre!

 

Teljesítményfokozó kombók – célodnak megfelelően!

Ha az izomfejlődés a cél, akkor főképp a kreatin, NO-fokozók, és aminosavakra alapozz!

Ha állóképességi edzéseket végzel, akkor a béta-alanin, NO-fokozók, BCAA-kra, koffeinre ügyelj.

Ha pedig kifejezetten erőfejlesztés a célod, akkor a kreatin, tirozin, és a béta-alanin tartalmú energizáló-kiegészítőkkel jársz a legjobban.

Ha pedig diétázol, akkor az L-karnitin, koffein és aminosav tartalmú kiegészítők legyenek a kosaradban!

Leave a Comment